Jaarthema 2019-2020

De kracht van Gods genade. Het komende kerkelijke seizoen krijgt als focus ‘de kracht van Gods genade’ aan de hand van de Romeinenbrief. Deze brief is voor meerdere bepalende leiders in de christelijke kerk van doorslaggevende invloed geweest: zij ontdekten de kracht van Gods genade toen ze de Romeinenbrief goed tot zich namen. Wij proeven in de gemeente een sterk verlangen dat die genade meer en meer het kloppend hart van onze gemeente zal zijn. Er is veel om te ontdekken als het om dit kernwoord van geloof gaat. In een prekenserie, op bijbelkringen en thema-avonden gaat de Romeinenbrief open. En ter voorbereiding op de grote feesten zijn er speciale stiltevieringen over het feest en het jaarthema. Noteer alvast de thema-avonden: 25 september is de gezamenlijke startavond voor de kringen; 5 februari is er een thema-avond met Bernhard Reitsma; en 25 maart is de gezamenlijke slotavond voor de kringen. Het weekend van 6-8 september zal in het teken staan van opening winterwerk. Meer informatie volgt.