Website/Groene boekje

Zoals eerder gemeld is in het nieuwe kerkelijke seizoen het groene boekje verdwenen. De afgelopen maanden is geprobeerd om de meest relevante informatie vanuit het groene boekje te verplaatsen naar de website (www.pkn-ameide-tienhoven.nl) van onze kerk. Bent u niet bekend met internet of heeft u moeite om daar mee om te gaan dan is er binnenkort voor u via de sectieouderling een nieuwe dunne uitgave van het groene boekje beschikbaar. Bent u wel een gebruiker van de website, dan kan het zijn dat u (jij) toch nog informatie mist of dat de informatie op de website verouderd is, mail ze dan door naar redactie@pkn-ameide-tienhoven.nl. Op deze manier kunnen we met elkaar de website actueel houden. Alvast bedankt!