Registreren voor op website

Er zijn steeds meer gemeenteleden die een account hebben geactiveerd op onze website www.pkn-ameide-tienhoven.nl. En dat is een goede zaak. We willen uiteindelijk ook “digitaal gemeente” kunnen zijn.  Dit heeft diverse voordelen, zoals deze nieuwsbrief die wij dan digitaal aan u kunnen verzenden en natuurlijk op de website plaatsen. Toch willen wij u oproepen om u te registreren als u dat nog niet hebt gedaan. Daar ligt nl. nog een andere reden voor ten grondslag. Bij het registreren geeft u toestemming om o.a. foto’s van activiteiten zoals opening winterwerk of bijzondere kerkdiensten te mogen publiceren. De AVG is hierin nl. erg duidelijk en daar kunnen wij, ook als kerk, niet omheen. In principe is het zo dat als wij een foto willen plaatsen, dat iedereen die op de foto staat zijn toestemming (vooraf) heeft moeten geven. En dat is een heel proces. Vandaar dat registreren voor het ledendeel van de website heel belangrijk is voor ons “gemeentezijn achter de schermen”. Een hartelijke aansporing vanuit de kerkrentmeesters.