Informatieavonden over dementie

Veel mensen hebben er mee te maken of zullen er mee te maken krijgen: dementie. Misschien u ook wel. Daarom organiseert de Sionkerk Ameide twee avonden over dit thema. Op deze avonden wordt informatie gegeven over dementie en ook welke rol het geloof daarbij speelt. Er zal besproken worden wat wij persoonlijk en als gemeente kunnen betekenen voor een medemens met dementie. De eerste avond vindt plaats op woensdag 15 januari. Anja van der Zijden, casemanager dementie en Marlies van Trigt, verpleegkundige, zullen de eerste avond informatie geven over dementie. De tweede avond is op woensdag 19 februari. Alette Zeeman uit Hoogblokland, geestelijk verzorger in een verpleeghuis, zal ingaan op het thema geloof en dementie. Iedereen is van harte welkom in de Sionkerk. De avonden beginnen om 20.00 uur. De koffie staat klaar vanaf 19.45 uur.