GZB-dag

‘Geef het door!’ Dat is de oproep voor de GZB-dag op 14 maart 2020 in de Midden-Nederland Hallen in Barneveld. Ds. Jonathan Soro laat zien hoe zijn kerk in de heftige situatie van Zuid-Soedan toch het Evangelie bij jongeren weet te brengen. Drie jongeren uit de wereldwijde kerk reageren op zijn verhaal en delen hun eigen vragen, verlangens en blijdschap. Gert-Jan Segers vertelt hoe jongeren zijn hart hebben gekregen in Egypte en welke uitdagingen hij nu voor de kerk in Nederland ziet. Ds. Wim Verboom neemt ons mee in de Bijbel en laat zien hoe de zorg voor de generaties allereerst Gods zorg is. Welkom op deze bemoedigende dag! De dag begint om 09.45 uur en eindigt om 15.45 uur. Wilt u/jij meehelpen om de dag tot een succes te maken?! Word vrijwilliger! We zoeken gastheren en -vrouwen, cateringvrijwilligers en hulp bij de kinder- en tienerprogramma’s en kinderopvang. Voor meer informatie en voor aanmelden: bel 0343-512444, mail naar hvdijk@gzb.nl of kijk op www.gzb.nl/vrijwilligers.