YouTube audiostream

De diensten op zondag én de uitzendingen van Radioa10 zijn vanaf heden ook te beluistern via een YouTube audiostream. De geluidskwaliteit is hiervan vele malen beter vanwege de digitale omgeving. Daarnaast is het door ons streamen stabieler.

Zoals u gemerkt hebt viel zondagmorgen Kerkomroep.nl er toch weer even uit wat vervelend is. Dit willen wij voorkomen door met de audiostream te gaan werken.

U kunt hiervoor via onze website www.pkn-ameide-tienhoven.nl inloggen en vervolgens via ‘Kerkdiensten’ – ‘Live diensten en terugluisteren’ op de luisterpagina komen (zoals u gewend bent). Op deze pagina kunt u zelf kiezen tussen de Kerkomroep.nl of de YouTube audiostream. Voor het gemak hebben we de YouTube audiostream net als de online collecte pagina ook als knop op de voorpagina van de website geplaats.