Radio A10

Nu we als gemeente niet meer kunnen samenkomen in de kerk en het jeugdwerk en de bijbelkringen per direct zijn stopgezet, is het stil geworden. Daarom zijn we gestart met Radio A10 en kunt u op de dinsdag– en donderdagavond tussen 19.00 en 20.00 uur luisteren naar mooie muziek en proberen we deze stilte te doorbreken. U kunt via het e-mail adres: radioa10@pkn-ameide-tienhoven.nl, vragen stellen en u kunt ook de groeten doen aan bijvoorbeeld iemand die door de Corona maatregelen alleen thuis is. Op de dinsdag proberen we uw vragen te beantwoorden en op de donderdag zullen we uw groeten overbrengen. We hebben al een aantal gemeenteleden bereid gevonden, die iets wilden delen met onze luisteraars. Daarvoor onze hartelijke dank. Mist u ook de verbondenheid als gemeente, luister dan met ons mee. Via de kerkradio en YouTube kunt u zowel op de dinsdag– als de donderdagavond afstemmen op radio A10.