Kerkbezoek update (26-09-20)

We zijn dankbaar dat we inmiddels bijna 500 aangemelde bezoekers voor de kerkdiensten hebben. Iedere zondag kunnen 250 gemeenteleden de kerkdiensten bezoeken. Door afmeldingen worden er per week uiteindelijk wel meer dan 250 bezoekers uitgenodigd. Het kan ook zijn dat u een week geen uitnodiging krijgt, maar dan bent u de week erna weer aan de beurt, het systeem van kerktijd.nl houdt een eerlijke verdeling aan. Heeft u zich nog niet aangemeld, kijkt u dan op de website hoe u dit kunt doen.
Heeft u geen beschikking over internet, dan kunt u bellen naar 06-22 47 75 49 om u aan te melden en dan wordt u telefonisch uitgenodigd als u aan de beurt bent.
Als u de uitnodiging bevestigd heeft, gaan we er ook vanuit dat u naar de kerk komt. Tenzij u klachten heeft natuurlijk, dan begrijpen we dat u thuisblijft. Als u al zeker weet dat u niet komt, wilt u dan de uitnodiging niet 48 uur laten staan, maar meteen afmelden zodat er iemand anders uitgenodigd kan worden.
Vanaf zondag 4 oktober mogen de jongeren tot 18 jaar die zelfstandig naar de kerk gaan, zonder aanmelding naar de kerk komen en kunnen dan in de korte bankjes gaan zitten. Hier zullen tijdelijk ook weer stoelen bijgezet worden op de plekken waar de bankjes weggehaald zijn. Zij kunnen meteen rechtsaf in de kerk naar de korte bankjes lopen en hoeven onderling ook geen 1,5 meter afstand te houden.
Ook zal de jeugdvereniging met enige regelmaat als groep naar de kerk komen in de avonddienst, de eerste keer zal zijn op zondag 11 oktober. Hierdoor zullen er voor deze dienst minder gemeenteleden via kerktijd.nl uitgenodigd worden.
Als laatste willen we u vragen 15 minuten voor tijd aanwezig te zijn, zodat we de kerk snel gevuld kunnen hebben en de dienst op tijd kan beginnen. Alvast bedankt voor uw medewerking!
Als u nog vragen heeft over het kerkbezoek, kunt u mailen naar kerkbezoek@pkn-ameide-tienhoven.nl