Week van Gebed update

Van 17 t/m 24 januari 2021 wordt weer de landelijke gebedsweek gehouden. Ook in Ameide willen we hier weer aan mee doen. Het thema van dit jaar is: #blijf in mijn liefde. Dit komt uit Johannes 15: Blijf in mijn liefde en je zult veel vrucht dragen. Vanwege Covid-19 zullen de avonden anders georganiseerd moeten worden dan voorgaande jaren. De avonden worden door verschillende mensen voorbereid en zullen veelal ingevuld worden door een onlinepresentatie of een gebedswandeling: vanaf een bepaald punt met 2 personen op pad gaan door ons dorp om te danken voor Gods werk in ons dorp, te bidden voor de inwoners van een straat, de medewerkers van een gebouw (kerk, school, gezondheidscentrum, winkel), bidden dat er een einde komt aan de verwoestende werking van Covid-19, enzovoort. We starten elke avond om 20.00 uur en sluiten af tussen 20.45 en 21.00 uur. Hieronder een overzicht van de precieze locaties:

Maandag 18 januari:
Gebedswandeling (teams van 2 personen) die start bij de Sionkerk.

Dinsdag 19 januari:
Bidden in de tuin bij Nanda op Achthoven 72.

Woensdag 20 januari:
Gebedswandeling (teams van 2 personen) die start op de Dam.

Donderdag 21 januari:
Videomeeting via Google Meet. Aanmelden via mail bij casacapri@ziggo.nl  (Léon v/d Zijden).

Vrijdag 22 januari:
Gebedswandeling (teams van 2 personen) die start bij De Hoven.

Zaterdag 23 januari:
Uitzending via YouTube kanaal van de Hervormde Kerk.

Zondag 24 januari:
Bijeenkomst in de hervormde kerk. Aanmelden via mail weekvangebed.ameide@gmail.com.

Doet u/doe jij ook weer mee?