Stille week update

In Stille week zal er vanaf maandag 29 maart tot en met donderdag 1 april een avondgebed gehouden worden rond het thema ‘Licht van het kruis’. Het is een moment van bezinning rond de kruiswoorden die de Heere jezus heeft uitgesproken aan het kruis op Golgotha. Op deze manier leven we toe naar Goede Vrijdag en Pasen. Met inachtneming van de coronamaatregelen zien we uit naar gezegende momenten. De avondgebeden worden gehouden in de Hervormde kerk van Ameide van 20.0020.30 uur. De leiding is in handen van onze kerkelijk werker Rick van Elk en ds. Van Trigt. Er mogen dertig gemeenteleden in de kerk aanwezig zijn, maar u kunt ook online meeluisteren en meekijken. Als u het avondgebed in de kerk wil meemaken kunt u zich vooraf opgeven bij onze kerkelijk werker: telefonisch (06-23404735) of per e-mail (fjmvanelk@gmail.com). We zien uit naar gezegende ontmoetingen.