GZB-pinkstercollecte

Help kerk Costa Rica te leren dienen. De Pinkstercollecte van de GZB is bestemd voor de kerken in Costa Rica. Zij ontdekken steeds meer dat het vuur van Pinksteren ook leidt tot daden. GZB-zendingswerker Kees Geluk begeleidt kerken om diaconaal actief te worden. Zijn vrouw, Claudia, geeft huiswerkbegeleiding aan kinderen uit een arme wijk en de Costa Ricaanse Bella Flor startte er een ontmoetingscentrum waar mensen uit de wijk een maaltijd krijgen. De GZB werkt wereldwijd met kerken samen om het Evangelie te delen. Dat kan alleen als u de GZB daarbij helpt. Juist nu! Zo steunt u het zendingswerk van de GZB: – Gebruik de collectemethode van uw gemeente -Doneer via de Tikkie – Geef via www.gzb.nl/pinkstercollecte – Doneer via de collectefolder – Blijf bidden voor het zendingswerk.