Covid update (13-11-21)

Door de vernieuwde regelgeving gaan we per direct terug naar kerkdiensten met maximaal 125 mensen (boven de 12 jaar) met een verplichte afstand van 1.5 meter tussen gemeenteleden/gezinnen. Gemeenteleden worden ook weer uitgenodigd via kerkdienst.nl.

Tijdens de diensten worden de uitgenodigde gemeenteleden/bezoekers bij hun plaats gebracht door de coördinatoren. Vooralsnog hoeft er niet ingetogen te worden gezongen. Er is zoals gewend gewoon oppas en kindernevendienst. De kindernevendienst is er ook voor kinderen wiens ouders niet zijn uitgenodigd voor de kerkdienst.

Mensen met Covid-19 klachten worden verwacht om thuis te blijven. Ook is er een mondkapjesplicht voor het verplaatsen binnen in de kerk, met een uitzondering voor de voorganger.