Afscheid familie van Trigt

Beste gemeenteleden,

Het afscheid van ds. Van Trigt en Marlies en Constantijn nadert met rasse schreden. Het eerste plan was om op DV 9 december een afscheidsavond in De Hoven te organiseren maar gezien de huidige Corona ontwikkelingen zien we daar vanaf. We willen uiteraard de dominee niet met lege handen laten vertrekken en vragen jullie daarom het volgende:

Om een afscheidscadeau te kunnen kopen hebben we een financiële bijdrage nodig. We doen een beroep op jullie vrijgevigheid om een bedrag te doneren voor dit cadeau. Er staat de komende 3 weken een bus bij de ingang van de kerk waar jullie contant geld in kunnen stoppen. Het is ook mogelijk om een bedrag over te maken op de bankrekening van de Diaconie onder vermelding van “afscheid ds. Van Trigt”
Het nummer van de actierekening van de diaconie is:
NL39 RABO 0361 7137 11 t.n.v. Diac. Herv. Gem. Ameide-Tienhoven.

Daarnaast willen we ook een persoonlijk aandenken geven aan de familie Van Trigt in de vorm van een afscheidsboek. We vragen jullie indien mogelijk om een bijdrage op A4 aan te leveren. Dat kan d.m.v. een foto, brief, gedicht, kaart etc. Wij bundelen deze A4-tjes en overhandigen het boek tijdens of na de afscheidsdienst op DV zondagmiddag 12 december. Graag ontvangen we jullie bijdrage uiterlijk maandag 6 december. Inleveren kan in de kerk, in de daarvoor bestemde (bovengenoemde) bus bij de ingang of bij Joke Sonneveld, Den Hoef 15. De bijdrage kan ook digitaal gestuurd worden naar jokesonneveldverheij@gmail.com.

Hartelijke groet en alvast bedankt voor jullie medewerking!

Commissie afscheid ds. Van Trigt