Live iedere twee weken verzoekplatenprogramma & kerkradio

Ons verzoekplatenprogramma wordt niet allen via de kerkradio uitgezonden, maar ook via internet (Kerkomroep.nl). Iedereen kan dus om de twee weken meeluisteren op de woensdagavond vaan zeven tot acht uur. U kunt niet alleen luisteren, maar ook voor een ander lid van de gemeente een nummer aanvragen! Wanneer u niet meer in staat bent om regelmatig naar de kerk te komen, dan kunt u via de kerkradio of internet toch de diensten bijwonen en blijft u direct betrokken bij de gemeente. Wilt u een kerkradio hebben, neem dan contact op met Maarten van den Dool. Wanneer er een liturgie voor en dienst beschikbaar is, dan wordt deze automatisch bij de bezitter van een kerkradio bezorgd. Wanner u via internet luister en graag een liturgie ontvangt, dan kunt ook dit melden bij Maarten van den Dool.