GZB-dagboek Een handvol koren 2020

Het duurt nog even voordat het jaar ten einde is, maar toch willen we vast uw aandacht vragen voor het GZB-dagboek “Een handvol koren 2020”. Vijf redenen om dit gezinsdagboek van 2020 te kopen: 1. U koopt niet alleen een mooi dagboek, maar met de aanschaf steunt u het zendingswerk. Maar liefst € 8,- van de prijs van € 12,50 komt ten goede aan het werk van de GZB; 2. Het is echt een dagboek voor jong en oud. Elke dag biedt twee overdenkingen: één voor jongeren of om als gezin samen te lezen en één voor persoonlijke bezinning; 3. Naast predikanten en jongerenwerkers, waaronder onze kerkelijk werker Rick van Elk, schrijven ook veel zendingswerkers mee aan het dagboek. Doordat zij hun ervaringen in de overdenkingen verwerken, krijgt u een inkijkje in Gods wereldwijde Kerk; 4. Het dagboek biedt leuke extra’s zoals kinderpuzzels, wereldrecepten en verhalen uit de landen waar de GZB werkt; 5. Met een oplage van 39.000 is ‘Een handvol koren’ het best verkochte dagboek van Nederland. Wilt u een dagboekje bestellen of meer informatie dan kunt u contact opnemen met Ilze van Kuyk (tel. 06-10717584) of via Ilzevankuyk@hotmail.com. Heeft u vorig jaar een dagboekje via de zendingscommissie ontvangen, dan krijgt u eind van dit jaar automatisch het dagboekje voor 2020. Wenst u dit niet, wilt u dit dan zo snel mogelijk doorgeven aan Ilze.