Viering Heilig Avondmaal

Voor de diensten in de kerk worden per dienst 125 bezoekers uitgenodigd. Net als de vorige keren zal bij de ingang van de kerk brood en wijn klaar staan om mee te nemen naar de zitplaatsen. Op de tafel bij het brood en de wijn staat ook de offerbeker voor de avondmaalscollecte. Voor de gemeenteleden die de viering thuis willen meebeleven, is op zaterdag 19 februari tussen 15.30 en 16.00 uur de gelegenheid voorverpakt brood en wijn op te halen in de consistorie van de kerk. Ook tijdens het ophalen kunt u uw gift voor de avondmaalscollecte doneren. Bent u niet zelf in de gelegenheid dit op te halen, dan kunt u bellen met René Muilwijk (06-10893174) om het thuis te laten bezorgen. We wensen iedereen een gezegende viering tot eer van God en opbouw van elkaar.