Covid update (24-02-22)

In verband met de afgelopen persconferentie (15 februari) van de overheid, waarin de overheid aangeeft dat de meeste Covid-19 beperkingen worden opgeheven, zullen wij als kerkelijke gemeente ook alle beperkingen die wij door de Covid-19 situatie moesten opvolgen opheffen. We zullen wel een aantal kerkbanken vasthouden voor die gemeenteleden die toch op afstand van anderen gemeenteleden willen zitten. Als u daar gebruik van wilt maken, is het het gemakkelijkst als u zich bij binnenkomst bij de koster hiervoor meldt. Verder willen we wel de ‘nieuwe manier’ van binnenkomst vasthouden: dat houdt in dat de ingang van de kerk voor de erediensten onder de toren blijft. Ook voor De Hoven en ’t Jot zijn alle beperkingen opgeheven, net als voor de andere activiteiten die wij organiseren.