Collecteapp voor Ameide & Tienhoven gereed voor gebruik

Ter aanvulling op onze website hebben we nu ook een kerkapp (voor telefoon of tablet) voor de eigen gemeenteleden. Van harte aanbevolen!

Klik hier voor een uitleg over het downloaden en installeren van de app. (bijlage Appostel Installatie)

Klik hier voor een korte handleiding over het gebruik van de app. (bijlage Appostel Handleiding)

Mocht het allemaal niet lukken, op dinsdag 26 en donderdag 28 april is er een inloopavond tussen 20.00 uur en 21.00 uur in De Hoven, waarbij we kunnen helpen met het installeren en verdere uitleg kunnen geven en vragen kunnen beantwoorden. Vragen kunnen ook gemaild worden naar kerkapp@pkn-ameide-tienhoven.nl.

Met behulp van deze app zullen we ook weer voor verschillende doelen apart gaan collecteren. In de app kun je een tegoed opwaarderen en vanuit dit tegoed kan dan voor de doelen van de betreffende zondag gedoneerd worden. Dit heeft als voordeel dat we maar 1x transactie kosten hoeven te betalen bij het opwaarderen van het tegoed, terwijl nu voor iedere keer dat er via de betaallink geld wordt overgemaakt bankkosten in rekening worden gebracht. Zo blijft er dus meer geld over voor de goede doelen en kun je zelf aangeven als je extra wilt geven voor een specifiek doel. De betaallink op de website blijft overigens ook gewoon werken, hier wordt vanaf 1 mei wel gevraagd hoe uw gift over de doelen verdeeld moet worden. Naast het collecteren kan de app o.a. ook gebruikt worden om het gemeentenieuws te lezen en te zien wie er voor gaat in de kerkdiensten. Later dit jaar zal er ook nog een chat functie worden toegevoegd, zodat je bijvoorbeeld berichten kan uitwisselen met je bijbelstudiegroep. Ook kun je collectebonnen bestellen via de app, al blijft dit ook mogelijk via de website.