EO-Jongerendag 2022

Hoi,

Ben je 13 jaar of ouder en wil je samen met je vrienden met de bus mee naar de EO-jongerendag, geef je dan op via dit formulier: https://forms.office.com/r/FjH523Cmge

De BEAM Worshipband speelt dit jaar, voor meer namen: check dan de site van de EOJD 2022

Wij vertrekken vanaf de haven bij Ameide om uiterlijk 10.45 uur naar Rotterdam.   Aan het einde van de dag (rond 21:00 uur afgelopen) staat de bus weer klaar om je naar Ameide te brengen. Vertrek is rond 21.30 uur vanaf Ahoy.

De kosten zijn  € 12,50. Let op! Dit is alleen de busreis, het toegangskaartje voor de EO-Jongerendag 2022 moet je zelf bestellen via de website van de EO. Nog vragen…? Laat het weten.

Ook dit jaar wordt er nauw samengewerkt met de Hervormde gemeente van Meerkerk en Lexmond.

Ps. Vertel dit aan je vrienden en geef je op… Zorg dat je op tijd een plekje reserveert 😉

Opgeven kan tot en met maandag 6 juni!

Wij hopen je 11 juni te zien in de bus.

Hartelijke groet,

Jonathan Versluis & Eelke Toonstra