Oekraïense vluchtelingen in de pastorie

Soms gaat iets heel snel. Sinds afgelopen woensdag 27 april zijn er inwoners uit Oekraïne in de pastorie aangekomen. Het betreft een gezin: vader en moeder met 2 kinderen in de leeftijd van 7 en 8 jaar oud. Het zijn vrienden van Oekraïners die al langer in Ameide vertoeven. Met hulp van vrijwilligers is er de afgelopen dagen veel werk verzet om de pastorie schoon en ingericht te krijgen, waarvoor veel dank! Nu mogen er mensen tot rust komen vanuit een bizarre oorlogssituatie. Wij hopen dat zij een goede tijd in Ameide en Tienhoven zullen hebben. We willen u vragen om hen ook die rust te gunnen! Waarschijnlijk zullen er nog meer vluchtelingen worden opgevangen. Hiervoor zullen wij de nodige stappen zetten. Mocht u of jij nog willen aanmelden voor hulp bij een activiteit mail dan uw/jouw gegevens (naam telefoonnummer en mogelijkheid/heden) naar samenkerk@pkn-ameide-tienhoven.nl Heeft u vragen, ideeën, middelen of anderszins neem dan ook contact met ons op via het genoemde mailadres. Wij zullen u regelmatig op de hoogte houden via de website van de kerk omtrent alle verdere ontwikkelingen. Nogmaals dank voor uw support bij alle activiteiten.