Beroepingscommissie update maart 2023

Afgelopen week hebben we met elkaar gesproken over de volgende te nemen stappen als commissie. Dit hebben we donderdag 9 maart besproken en gedeeld met de kerkenraad. In de afgelopen tijd zijn er 15 namen van predikanten via verschillende wegen naar ons toegekomen; vanuit de gemeente, via onze consulent Ds. Jochemsen, van de lijst van de Gereformeerde Bond en aangereikt door predikanten die hier voorgaan. Deze hebben we beluisterd en besproken waarna we een lijst van 5 predikanten hebben voorgesteld om achtereenvolgens te benaderen. De kerkenraad heeft hiermee ingestemd en de eerste predikant is inmiddels al benaderd. We ervaren betrokkenheid vanuit de gemeente wat ons steunt en bemoedigd. Vraag ons of kerkenraadsleden gerust naar het verloop van het proces. We willen ons werk in de handen van God leggen en vasthouden aan de belofte dat Zijn plan werkelijkheid wordt (Spreuken 16:3).