Beroep aan Ds. Van der Knijff

De kerkenraad is dankbaar dat de beroepingsbrief naar ds. Van der Knijff is gebracht. De dominee en zijn gezin hebben tot en met uiterlijk 8 juli de tijd om de roep van onze gemeente te beantwoorden.

We dragen ds. Van der Knijf en zijn gezin, de gemeente van Molenaarsgraaf en onze gemeente op in het gebed voor een gezegende beslissing.

Op onderstaand adres kunt u of jij de dominee een berichtje of kaartje sturen:

ds. R. (Reint) van der Knijff
Dorpsstraat 32
2973 AC Molenaarsgraaf

In verband met het uitgebrachte beroep hebben we ds. Van der Knijff gevraagd om bij ons in de gemeente voor te gaan. Dat zal aankomende zondag 25 juni in de ochtenddienst zijn. Daarom is de kerkdienst volgende week in de kerk in Tienhoven geannuleerd. Na de kerkdienst zal er in De Hoven een samenkomsten met de dominee en zijn gezin zijn. Hoe dat vorm wordt gegeven zal op de website en in De Zaaier worden vermeld.