Kerstnachtdagdienst 24 december

Zondag 24 december om 22.00 uur hopen we u en jou te ontmoeten in de Sionkerk in Ameide voor de viering van de Kerstnachtdienst. Het thema is: “Ga mee!” Samen getuigen van geloof, hoop en liefde. Voorganger in deze dienst is ds. A. Noordam uit Dordrecht. De dienst wordt verrijkt door Gospelkoor His Voice uit Alblasserdam met Nederlandse en Engelstalige kerstliederen. De opbrengst van de kerstcollecte is voor “Kinderen in de knel” van Kerk in Actie. Lukt het u niet om zelf naar de Sionkerk te komen, dan komen we u graag ophalen om samen Kerst te vieren. Hiervoor kan contact opgenomen worden met Gerco van Middelkoop (06-57179699) of Frans van Oort (06-13567163). De Kerstnachtdienst wordt live uitgezonden via www.kerkomroep.nl (Sionkerk). De liturgie- en evangelisatiecommissie wensen u en jou een goed en gezegend Kerstfeest toe.