Kerkdiensten, streekvergadering en jeugdactiviteiten wegens coronavirus afgelast

Bericht coronamaatregelen

De kerkenraad van de Hervormde Gemeente Ameide en Tienhoven heeft vastgesteld dat we niet anders kunnen dan de corona preventierichtlijnen te volgen zoals deze door de overheid zijn aangegeven.

Dit betekent dat we: alle kerkdiensten afgelasten tot het einde van deze maand (31 maart 2020).

Als alternatief zal er op de momenten waar normaal de kerkdiensten plaatsvinden, vanuit het ‘t Jot meditaties worden uitgezonden (9.30 uur en 18.30 uur). Deze worden verzorgd door ds. Van Trigt en zijn te beluisteren via Kerkomroep.nl. (en Kerkradio alleen voor aangesloten luisteraars)

Naast de kerkdiensten zullen de volgende jeugdactiviteiten ook worden stopgezet: alle clubs vanaf groep 5 tot en met spirit 2, de Zondagsschool, de catechisaties, Blend, de Jeugdvereniging JV en de jeugdpastoraat gesprekken.

Ook de streekvergadering van de mannenvereniging van maandag 16 maart gaat niet door.

We willen iedereen verzoeken dit besluit te delen met de eigen netwerken zodat er zo min mogelijk mensen onnodig naar het kerkgebouw komen.

Namens de Kerkenraad van de Nederlands Hervormde Kerk Ameide en Tienhoven.