Gebruikersplannen voor het opstarten van de kerkdiensten (update 18-07-20)

Het gebruiksplan is een flexibel plan, dat in elke stuurgroepvergadering, aan de hand van de wijzigingen van het overheidsbeleid, kan worden aangepast. Voor alle wijzigingen geldt dat de mogelijkheid bestaat dat we een en ander moeten terugdraaien als wijzigingen in het overheidsbeleid daartoe aanleiding geven.

Voor de komende periode kunnen we de volgende wijzigingen melden:

Gemeentezang
Er is grote behoefte om weer te zingen, en vanwege de aangepaste richtlijnen is dat onder bepaalde omstandigheden, o.a. afhankelijk van de grootte van de kerk en de ventilatiemogelijkheden, weer mogelijk. Vanaf komende zondag gaan we op proef ingetogen zingen. Er zal worden bezien hoe dit gaat en of het mogelijk is hiermee door te gaan.

Avonddiensten
Nu er een morgendienst in zowel Ameide als Tienhoven wordt gehouden, houden we in deze vakantieperiode nog geen avonddiensten en gaan we door met de meditatiediensten in de avond. De intentie is om vanaf 30 augustus weer avonddiensten te houden. De vakantie is dan voorbij, en bovendien zijn er DV op zowel 30 augustus (doopdienst) en 6 september (belijdenisdienst) bijzondere diensten, waarin ook gasten van de doopouders en belijdeniscatechisanten een plaats in de kerk zullen krijgen.

Kindernevendienst
Zodra er weer avonddiensten worden gehouden, zijn kinderen onder groep 7 ook weer welkom in de kerkdiensten. Tot die tijd blijft het uitgangspunt dat kinderen van groep 0 t/m groep 6 naar de kindernevendienst gaan.

Gebruikersplannen:

2020-07-15 Gebruiksplan kerkgebouw Ameide 1 juli tot 1 september 2020 versie 1.5

2020-07-15 Gebruiksplan kerkgebouw Tienhoven 1 juli tot 1 september 2020 -versie-1.5