Week van gebed 2024 roept op: Heb God lief- en je naaste als jezelf.

Wereldwijd komen christenen in deze week samen om te bidden voor eenheid, voor mensen dichtbij en veraf. De voorbereiding is dit jaar gedaan door een team van christenen uit Burkina Faso. Het thema is ontleend aan de gelijkenis van de barmhartige Samaritaan (Lucas 10:27).

Dit is een jaarlijks terugkerende gebedsweek, waarin miljoenen christenen wereldwijd samen bidden. Door samen te bidden ervaren we dat we verbonden zijn, met God en met elkaar. Tegelijk tonen we verantwoordelijkheid voor anderen door de problemen van de samenleving in de voorbeden een plek te geven.

Ook in Ameide/Tienhoven aan de Lek wordt meegebeden. Van 21 t/m 28 januari, elke avond van 20:00u-20:45u. We bidden meestal in de Sionkerk aan de Prinsengracht. Op de laatste zondag bidden we in de Hervormde Kerk. Van harte welkom!

Zie ook www.weekvangebed.nl.

Wilt u of jij meedoen, in uitvoering en/of in de voorbereiding? Welkom. Meld je via de mail.
Vragen? weekvangebed.ameide@gmail.com.